NOB Bijscholing 2017

Professionalisering vanuit het buitenland is best lastig. Andere scholen en opleidingsmogelijkheden in Nederland zijn vaak (letterlijk) ver weg en je werkt in een unieke situatie waar veel beschikbaar scholingsaanbod niet op aansluit. Daarom is investering in de professionalisering van iedereen die werkzaam is in het Nederlands onderwijs in het buitenland voor NOB essentieel. Hoogtepunt is de jaarlijkse Bijscholing. De 31e editie van dit bijzondere evenement vindt dit jaar van 9 tot en met 11 juli plaats op een nieuwe locatie: Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee.

Ben je benieuwd wat de Bijscholing jou dit jaar te bieden heeft? Bekijk het programma, en het cursusaanbod. Het is ook al mogelijk om je in te schrijven. Let op: voor alle cursussen geldt een maximaal aantal deelnemers. Heb je dus een favoriet, schrijf je dan snel in! Op 15 mei wordt op basis van het aantal inschrijvingen bepaald of een cursus doorgaat.

Twijfel je nog of je dit jaar (weer) naar de Bijscholing komt? Bekijk dan dit filmpje van de NOB Bijscholing 2016: 193 leerkrachten, schoolleiders en bestuursleden van 91 scholen uit 53 landen zorgden samen met alle NOB'ers voor 3 super inspirerende dagen in Veldhoven!

Delen via:

Claudia Versteeg