Aanmelden en kosten

Het ondersteunen van de bij ons aangesloten scholen bij hun professionalisering is een van de belangrijkste activiteiten van NOB. NOB investeert dan ook in de jaarlijkse Bijscholing vanuit de subsidie voor het ondersteunen van de kwaliteit en de infrastructuur. Deelnemers aan de Bijscholing betalen een eigen bijdrage die grotendeels bestaat uit de kosten voor het verblijf. Dankzij de wisseling van locatie kunnen we de eigen bijdrage in 2017 nog verder verlagen naar €299,- op basis van een eenpersoonskamer.

Kosten deelnemers
Voor deelname aan de NOB Bijscholing gelden voor deelnemers werkzaam op een bij NOB aangesloten Nederlandse school in het buitenland / onderwijsinstelling de volgende tarieven:

1. Deelname met 2x een overnachting in een éénpersoonskamer - Kosten: €299,- p.p.
  2. Deelname met 2x een overnachting in een tweepersoonskamer - Kosten €279,- p.p.
  3. Deelname zonder overnachtingen - Kosten €194,- p.p.

De volgende zaken zijn bij de prijs inbegrepen:

• 2x overnachting inclusief ontbijtbuffet in het restaurant (indien er gekozen is voor overnachtingen)
  • 1x lunchbuffet in het restaurant
  • 1x luxe broodjeslunch op de onderwijsmarkt
  • 2x dinerbuffet in het restaurant
  • 1x diner en feestavond bij Strandpaviljoen de Schelp
  • Koffie, thee en water tijdens de bijeenkomst
  • Vrij gebruik van zwembad en sauna
  • Gratis WIFI in het gehele hotel
  • Gratis parkeren op basis van beschikbaarheid

Het aanmeldproces
Via deze link kom je bij een digitaal aanmeldformulier. Vul het formulier volledig in. Kies allereerst de cursus die je wilt volgen. Is de cursus reeds vol? Neem dan contact op met Claudia Versteeg via NOBbijscholing@stichtingnob.nl. Zij kan je naam noteren voor het geval een deelnemer afzegt. Aangezien je hier geen garantie op hebt, raden wij je wel aan je voor een andere cursus aan te melden.

Klik op de oranje knop om rechtstreeks naar het aanmeldformulier te gaan!

Let op: dit formulier is alleen bedoeld voor leerkrachten werkzaam op een bij NOB aangesloten school. Ben je werkzaam op een Europese school of op een Internationale school in Nederland en wil je deelnemen aan deze bijscholing, vraag dan een speciaal inschrijfformulier aan via NOBbijscholing@stichtingnob.nl. De prijs voor deelname is €999,-.

Betalen aan Hotel Zuiderduin via een betaallink
Na het versturen van het aanmeldformulier ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging van NOB in je inbox. Geen bevestiging? Check in dat geval ook je spam folder!

De betaling van de verblijfskosten gebeurt via een betaallink die door Hotel Zuiderduin via e-mail aan de deelnemer wordt verzonden. De deelnemer is verantwoordelijk voor de betaling. Je inschrijving is pas definitief wanneer er is betaald.

Wil je eerder komen of later weg? Neem in dat geval voordat je betaalt contact op met de afdeling Sales van Hotel Zuiderduin via sales@zuiderduin.nl.

Het hotel kan niet aansprakelijk worden gesteld bij eventuele afgelasting van de bijeenkomst.

Contact
Heb je nog vragen of mocht je onverhoopt moeten annuleren? Neem dan contact op met Claudia Versteeg via NOBbijscholing@stichtingnob.nl.

Delen via:

Relevante downloads