Nederlands Onderwijs Hanzestad Bremen

Basisonderwijs

De stichting Nederlands Onderwijs Hanzestad Bremen biedt primair onderwijs in de Nederlandse taal, cultuur en tradities. De lessen hebben als doel ervoor te zorgen dat bij terugkeer naar Nederland/Belgi� de kinderen een zo goed mogelijke aansluiting hebben. Het onderwijs staat open voor kinderen vanaf 4 jaar. De lessen worden op de Internationale School van Bremen gegeven, op donderdagmiddag van 15.00 tot 18.00 uur. Voor het primair onderwijs zijn er meerdere gekwalificeerde leerkrachten. Voor meer informatie stuur ons een mail naar: nohbremen@gmail.com.

Downloads 504_NOHB_Schoolgids_2020-2021_29102020.pdf 504_NOHB_Schoolgids_2021-2022_07102021.pdf Schoolgids_NOHB_2019-2020.pdf
Bezoekadres
Badgasteiner Straße 11 28359 Bremen Duitsland
Bekijk op Google Maps
Postadres
Albert-Bremermann-Weg 9 28357 Bremen Duitsland
ImageBlock-9

Nederlands onderwijs op een dagschool

Bij deze schooltypen kiest u één school, waar het Nederlands onderwijs een (grote) plek in het lesprogramma heeft: als schoolvak, of meer dan dat.

Bekijk de mogelijkheden
ImageBlock-5

Nederlandse les

De meeste scholen en instellingen in het netwerk van NOB bieden Nederlands Taal- en Cultuuronderwijs aan, naschools. Gemiddeld is dat drie lesuren per week.

Bekijk de mogelijkheden