NTC De Vuurtoren Chania

Basisonderwijs, Voortgezet onderwijs

Wij verzorgen onderwijs Nederlandse Taal en Cultuur op verschillende niveau''s op maandag -en woensdagnamiddag en in wintermaanden op zaterdag. Er wordt gewerkt naar het behalen van een Certificaat Nederlands als Vreemde Taal met methodes als Online Nederlands, Leessleutel, Taalactief Taal en Woordenschat, Taaljournaal Spelling, Lees je Wijzer, Nieuw Nederlands en/of Taallijnen, Nieuwsbegrip en voor cultuurlessen o.a. Land InZicht. Ook worden culturele activiteiten als een Sinterklaasfeest, Koningsdag en/of Vlaamse Kermis en eindfeest georganiseerd. De vakanties komen overeen met de Griekse schoolvakanties. De school (een griekse basisschool die we mogen gebruiken) ligt in de stad net buiten het centrum en is goed bereikbaar, ook per openbaar vervoer. Mobiel directeur/leerkracht: 0030697284201 of contact ons per e-mail: jeandimi@freemail.gr

Downloads schoolgids 2019-2020 PO-VO (1).doc Schoolgids De Vuurtoren 2020-2021.pdf
Bezoekadres
Anagnostou Mantaka 111 731 36 Chania, Kreta Griekenland
Bekijk op Google Maps
Postadres
Selinou 114 73131 Chania, Kreta Griekenland c/o Htl Christina
ImageBlock-9

Nederlands onderwijs op een dagschool

Bij deze schooltypen kiest u één school, waar het Nederlands onderwijs een (grote) plek in het lesprogramma heeft: als schoolvak, of meer dan dat.

Bekijk de mogelijkheden
ImageBlock-5

Nederlandse les

De meeste scholen en instellingen in het netwerk van NOB bieden Nederlands Taal- en Cultuuronderwijs aan, naschools. Gemiddeld is dat drie lesuren per week.

Bekijk de mogelijkheden