Aanmelden en kosten NOB Bijscholing

Het ondersteunen van de bij ons aangesloten scholen bij hun professionalisering is een van de belangrijkste activiteiten van NOB. NOB investeert dan ook in de jaarlijkse bijscholing door de cursussen, workshops, cursuslocatie en andere activiteiten gratis aan te bieden. Deelnemers aan de NOB Bijscholing betalen een eigen bijdrage die bestaat uit de verblijfskosten.

Kosten deelnemers

Voor deelname aan de NOB Bijscholing gelden voor deelnemers werkzaam op een bij NOB aangesloten school in het buitenland / onderwijsinstelling de volgende tarieven:

• deelname met twee overnachtingen in een éénpersoonskamer: kosten €313,- per persoon;
  • deelname met twee overnachtingen in een tweepersoonskamer: kosten €293,- per persoon;
  • deelname zonder overnachten: kosten €195,50 per persoon.

De volgende zaken zijn bij de prijs inbegrepen:

• 2x overnachten inclusief ontbijtbuffet in het restaurant (indien er gekozen is voor overnachtingen);
  • 2x lunchbuffet in het restaurant;
  • 2x dinerbuffet in het restaurant OF 1x dinerbuffet en 1x diner to-go;
  • barbecue en feestavond aan het strand;
  • koffie, thee, water en snacks tijdens de cursusdagen;
  • vrij gebruik van zwembad en sauna;
  • gratis Wifi in het gehele hotel;
  • gratis parkeren op basis van beschikbaarheid.

Aanmelden

Via onderstaande link kom je bij het digitale aanmeldformulier voor de NOB Bijscholing 2019. Vul het formulier volledig in. Kies allereerst de cursus die je wilt volgen. Staat de cursus die je wilt volgen er niet meer bij? Schrijf je dan wel alvast in voor je tweede keus, dan ben je gegarandeerd van een plek. Wil je ook op de reservelijst voor je eerste keus? Neem dan contact op met Wytze Niezen via NOBbijscholing@stichtingnob.nl

Let op: dit formulier is alleen bedoeld voor leerkrachten en bestuursleden werkzaam op een bij NOB aangesloten school. Ben je werkzaam op een Europese school of een internationale school in Nederland en wil je deelnemen aan de Bijscholing? Meld je aan via dit inschrijfformulier.

Let op: ben je bestuurder en wil je deelnemen aan de besturendag op dinsdag 9 juli? Meld je aan via dit inschrijfformulier.

Betalen aan Hotel Zuiderduin via een betaallink

Na het versturen van het aanmeldformulier ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging van NOB in je inbox. De betaling van de verblijfkosten gebeurt via een betaallink die door Hotel Zuiderduin binnen een week via e-mail aan de deelnemer wordt verzonden. De deelnemer is verantwoordelijk voor de betaling. Je inschrijving is pas definitief wanneer er is betaald.

Wil je eerder komen of later weg? Neem in dat geval voordat je betaalt contact op met de afdeling Sales van Hotel Zuiderduin via sales@zuiderduin.nl.

Annuleringsvoorwaarden

Op alle overeenkomsten met Hotel Zuiderduin zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing. Deze kun je vinden op de site van Horeca Nederland. Tot een maand voor de NOB Bijscholing kan je kosteloos annuleren.  Het hotel kan niet aansprakelijk worden gesteld bij eventuele afgelasting van de bijeenkomst.

Contact

Heb je nog vragen of mocht je onverhoopt moeten annuleren? Neem dan contact op met Nasra Juma Shambe via NOBbijscholing@stichtingnob.nl.