Cursus: de Proeverij

Kan jij ook niet kiezen uit het aanbod van alle cursussen? Wil je over alle onderwerpen wel iets leren? Schrijf je dan in voor de proeverij! De proeverij biedt een selectie van vakinhoudelijke- en didactische onderwerpen en maakt interessante uitstapjes naar thema’s als pitchen en mindmappen. Schrijf je nu alvast in voor de proeverij als cursus, in mei word je gevraagd een keuze uit de opties te maken.

Alle onderwerpen op een rij:

Optie A Optie B

Deel 1

NTC-Leerlijn: wat kan ik ermee
in mijn les?

NTC-Leerlijn: domeinen in samenhang

Deel 2

Growth Mindset

Teach like a champion

Deel 3

Activerende en gedifferentieerde lessen met ICT? Dat doe je zo…

Overtuigend in gesprek: in 5 stappen de perfecte pitch

Deel 4

Brainstormen; creatief en gestructureerd

Mindmappen in de klas

Per deel kies je voor één van de twee opties. Verder wijkt het programma van de proeverij niet af van de overige onderdelen van de Bijscholing. Je kunt dus gewoon naar de onderwijsmarkt en kiezen uit het workshopaanbod op maandagmiddag. Ook het dinsdagochtendprogramma wijkt niet af van de overige cursussen.

Wil je meer informatie over de onderwerpen? Selecteer een van de onderdelen. Twijfel je nog, of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Jochem Kuiper via jochem.kuiper@stichtingnob.nl.