Inschrijvingen NOB Bijscholing 2020 geopend

21 februari 2020

Van zondag 12 t/m dinsdag 14 juli 2020 vindt de 34ste editie van de NOB Bijscholing plaats. Inmiddels zijn het cursusaanbod en het programma bekendgemaakt, en kunnen geïnteresseerden zich inschrijven.

De NOB Bijscholing is hét jaarlijkse evenement voor leraren, schoolleiders en bestuurders van de bij NOB aangesloten scholen. Het biedt een kans om samen te komen, te netwerken, kennis uit te wisselen en inspiratie op te doen. Zo krijgen deelnemers dit jaar de gelegenheid om nieuwe kennis op te doen tijdens één van de 19 cursussen, variërend van succesnummers als Teach Like a Champion en Introductie in het NTC-Onderwijs, tot nieuwe cursussen als Pitchen & presenteren of Persoonlijke kracht en effectiviteit waarbij de nadruk ligt op persoonlijke ontwikkeling.

Naast het gevarieerde cursusaanbod zijn er dit jaar nóg meer mogelijkheden om te netwerken, tijdens een borrel, de Onderwijsmarkt of via de app. Uiteindelijk leer je nóg meer van elkaars' kennis, ideeën en ervaringen. Dat maakt het wereldwijde netwerk van Nederlands onderwijs juist zo bijzonder!

Bekijk het programma en het cursusaanbod.

Contact
Ben je geïnteresseerd en werk je op school die niet bij NOB is aangesloten, zoals een Europese of een internationale school? Neem dan contact op via NOBbijscholing@stichtingnob.nl.

Bekijk hier wat deelnemers over de NOB Bijscholing in 2019 vertelden: